Kauppakeskus Aapeli toteutti brändiuudistusta viime kevään ja kuluneen kesän aikana. Uudistuksen toteuttu rovaniemeläinen Flatligth Creative House Miikka Niemi. Uudistettu ilme julkaistaan syyskuussa kertoo kauppakeskuspäällikkö Sari Mustapää Trevian Asset Management Oy:stä.
Mustapää ketoo, että Aapelin uudistettu ilme ilmentää rentoutta ja tuoreutta. Aapelin nimi ja merkki muodostavat muistijäljen sijainnista ja kohtaamispaikasta Kuopion kauppatorin, mualiman navan, läheisyydessä.
Punaisella värillä on puolestaan yhteys Kuopion kaupungin brändiin. Väripaletti erottuu ja tuo lämpöä, on myös inspiroiva – tätä tukee Aapelille luotu hauska viivapiirroskuvitus. Kuvitus puolestaan yhdistää kauppakeskuksen monipuoliset palvelut ja asiakkaat hauskaksi grafiikaksi.
Kauppakeskus Aapelissa on kattava valikoima liikkeitä ja palveluita.
Aikaa yhdessä – Aapeli.